Review Pudra Iluminatoare Bronzanta W7 Africa

miercuri, octombrie 15, 2014

De-a lungul timpului am avut mai multe tipuri de blush-uri, precum si pudre bronzante, printre care o trusa de 10 blush-uri, din care am folosit o nuanta pana cand s-a terminat. Asa ca am vrut sa ii gasesc un inlocuitor. Cautand mai multe review-uri pe Internet, am dat de o pudra bronzanta iluminatoare, care parea perfecta. O combinatie intre blush, pudra bronzanta si iluminator. Este vorba de Pudra bronzanta W7 Africa, cu irizatii roz, avand culorile aranjate ca intr-un print leopard, foarte atragatoare si simpatica. 


Are trei culori, un maro inchis, un bej mediu si un roz deschis. Atunci cand amestecam culorile obtinem o iluminare instanta si o stralucire aparte. Produsul de gaseste intr-o cutiuta, avand si o pensula, dar nu este stralucita. Eu nu am folosit-o, deoarece prefer sa folosesc pensula speciala pentru blush. Cu aceasta am control asupra aplicarii cantitatii perfecte in unghiul dorit.

In ultima poza puteti sa vedeti un swatch al pudrei in combinatie cu pudra bronzanta Sun Kissed de la ELF. Impreuna fac o echipa perfecta si am grija sa le folosesc mereu in machiajele de zi sau de ocazie. In machiajul de zi, trec cu pensula foarte usor peste pudra, pentru a lua o cantitate mica de produs, pe care o aplic usor pe pometi, pentru a obtine un roz diafan, iar la un machiaj de seara, amestec culorile mai bine pentru o aplicare mai intensa. Dupa care aplic si putina pudra bronzanta Sun Kissed, care are niste irizatii aurii perfecte. Trebuie sa aveti grija sa nu aplicati o cantitate prea mare de produs, deoarece are particule inchise la culoare, destul de pigmentate. 

Am folosit aceasta pudra bronzanta in machiajul de mai jos. 

Pudra iluminatoare bronzanta Africa este produsa de firma W7 si o gasim in Romania la pretul de 24 de lei pe site-ul produsecosmetice.ro

Ati folosit acest produs? Cum vi s-a parut? 

PS: Astazi, 15 octombrie, la ProduseCosmetice sunt reduceri la produsele L'oreal, iar transportul este gratuit la comenzile cu o valoare mai mare de 90 de lei prin curier rapid. 

Sa aveti o zi minunata!
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate