Dormeo Siena Gel - o perna pentru nopti relaxante

miercuri, iulie 06, 2016

 De mult timp imi doream sa incerc o perna cu gel, deooarece nu ma mai intelegeam cu pernele din puf si pene si nici cu cele din melana. Aveam mereu dureri de gat si spate din cauza pozitiei incorecte de somn, din cauza pernelor care nu imi sustineau capul si gatul asa cum trebuie, precum si din cauza ca stau foarte mult pe scaun la serviciu. 

Din acest motiv, cand am auzit de campania Buzzstore pentru a testa o perna cu gel, perfecta pentru nopti caniculare, cu spuma de memorie si gel, nu am stat pe ganduri si am aplicat imediat. Am fost extrem de fericita cand am fost aleasa sa testez aceasta perna minunata. Din clipa in care a ajuns la mine nu am mai renuntat la ea si nici ma voi mai intoarce la alt tip de perna de acum incolo
 


Perna are o forma clasica, avand dimensiunile 50 x 70, si este potrivita pentru toata lumea, indiferent de pozitia de somn: pe spate, pe o parte, pe burta. De cand o folosesc nu am mai transpirat noaptea (si au fost cateva nopti extrem de caniculare), nu m-a mai durut gatul si m-am trezit mai odihnita. 






Perna este moale, dar in acelasi timp ferma. Nu se deformeaza si nu face cocoloase, asa cum patim la pernele din puf sau melana. In clipa in care punem capul pe perna, aceasta se muleaza frumos, atat capul cat si gatul au un suport foarte bun si noi dormim mai relaxati si ne trezim mai odihniti dimineata. 




In cazul in care perna este prea inalta, aceasta are un fermoar lateral si putem sa mai scoatem din umplutura, facand-o mai mica. Asa am procedat si eu, deoarece nu imi plac pernele prea inalte, ci le prefer pe cele aproape de nivelul patului.



Perna are, in compozitie, pe langa spuma de memorie si capsule de gel care nu absorb temperaturile ridicate, impiedicand transferul de caldura dintre corp si pat, mentinand astfel suprafata de dormit potrivita pe toate durata noptii. Partea inferioara a invelisului este facuta dintr-un material special 3D Airmash Plasa 3D care permite o buna circulatie a aerului. 



Invelisul exterior, care este placut la atingere, moale si fin, a fost supus unui tratament special impotriva acarienilor, bacteriilor si mirosurilor neplacute. Mie imi place foarte mult partea superioara, deoarece este foarte fina. Sunt persoane care prefera partea inferioara deoarece este mai racoroasa, dar eu o prefer pe cea superioara. Acasta husa este detasabila si se poate spala la 40 grade. 

Perna Dormeo Siena Gel este perfecta si pentru persoanele care transpira mult noaptea. Granulele de gel, precum si husa speciala ne ajuta sa nu mai transpiram in timpul noptilor caniculare de vara. 



De doua zile sunt foarte incantata deoarece mi-am marit colectia Siena Gel si cu un topper din aceeasi categorie, care este perfect pentru canapeaua din sufragerie. Noptile sunt acum si mai relaxante. 



Daca doriti sa aveti si voi o perna Siena Gel, o gasiti la oferta, fiind redusa cu 50%, pe site-ul oficial dormeo, avand pretul de 99 lei (redusa de la 199 lei). Eu o recomand cu mult drag! 

Ati incercat perna Dormeo Siena Gel? Cum vi se pare? 

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Este pur si simplu perfecta! Si eu o folosesc de cateva saptamani si sunt foarte incantata de aceasta perna! O recomand! Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi doresc si eu asa o perna!! M-ai convins si o sa o cumpar si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos articolul! Perna merita cu adevarat!

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate