Review Rimmel Stay Matte pudra matifianta

joi, ianuarie 21, 2016

Am deja un an de cand folosesc aceeasi pudra pentru fata si continui sa o cumpar deoarece ma impac bine cu ea si nu vreau sa risc sa nimeresc una nepotrivita. Este vorba de Rimmel Stay Matte pudra matifianta. Aceasta este o pudra compacta, care promite sa controleze luciul pana la 5 ore si sa reduca vizibilitatea porilor. Am un ten mai dificil, cu zona T destul de grasa, care luceste ca un bec, dupa cateva ore daca nu folosesc nicio pudra. Nu pot sa folosesc fond de ten fara sa aplic si o pudra peste. Chiar daca fondul de ten se lauda ca este potrivit pentru tenul gras si promite matifiere, am nevoie mereu sa aplic si pudra.


Imi plac produsele de la Rimmel si am cateva favorite (rimelul Scandleyes),  precum si doua rujuri (Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss). Rujurile sunt superbe!  Lasting Finish by Kate Moss nuanta 16 am folosit-o zilnic (puteti sa vedeti nuanta in poza de mai jos). De asemenea, gasiti review pe blog la ambele rujuri (Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss nuanta 16 si 02).

Revenind la pudra Stay Matte, care nu m-a dezamagit pana acum. Costa foarte putin, doar 14 lei, avand o cantitate mare de produs (14 g). Puteti sa vedeti si in poza cat de mare este. Imi ajunge un an de zile lejer, fiind folosita zilnic. Imi ajungea si mai mult, dar am scapat-o pe jos si am spart-o, asa ca a trebuit sa imi iau alta.Imi place ca pot sa iau cu pensula pentru pudra cantitatea optima de produs si sa o aplic pe ten cu usurinta. Eu mi-am luat nuanta 001 (Transparent), care uniformizeaza frumos nuanta tenului. Imi place ca are o textura fina, lejera, nu lasa urme si nu incarca tenul.



Face fata luciului pana la 4 ore. Dupa 4 ore tenul incepe sa luceasca, dar nu are un luciu enervant, ci un aspect mai dewy, natural. Tenul nu are un aspect perfect mat de la mama natura. Desigur ca se poate aplica din nou dupa cateva ore, pentru a mentine matifierea. Nu are burete, dar eu oricum nu folosesc buretele pentru aplicarea pudrelor, ci pensula speciala. Mi se pare mult mai simplu, iar aspectul este mai frumos.

Pana sa descopar aceasta pudra, foloseam pudra pulbere „High Definition" ELF, dar aceasta nu facea fata luciului atat de bine, iar aplicarea era destul de aiurea, deoarece pierdeam mereu produs din cauza ambalajului. Din acest motiv prefer pudra compacta. Pot sa o iau cu succes in geanta, fara sa imi fac griji ca se va desface capacul si se va imprastia si pot sa o aplic cu usurinta. Nu este cea mai buna pudra din lume, dar este perfecta pentru mine, asa ca voi continua sa o folosesc cu drag.
In general, Rimmel London au un raport calitate/pret foarte bun. Ar trebui sa incerc si un fond de ten de la ei. Tot este atat de laudat Lasting Finish, incat m-a facut curioasa.

Ati folosit aceasta pudra? Cum vi se pare?
Ce produse Rimmel London ati folosit si v-au lasat o impresie buna?
Love, Madalina

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Asa-i ca isi face treaba? Mare, ieftina si accesibila ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia Elena Negru10 iulie 2015 la 19:35

    E invizibila pe ten, nu? Ca nu am rabdare sa stau sa-mi caut culoarea potrivita. Adica denumirea de "transparent" nu e doar la nivel teoretic? Multumesc mult :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Chiar daca are o nuanta deschisa, pe ten nu se cunoaste si nu afecteaza nuanta fondului de ten.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate