Review: Detergent lichid pentru rufe ECOS - magnolie

sâmbătă, aprilie 12, 2014

Astazi o sa va vorbesc despre un produs indispensabil la casa omului, si anume, detergentul lichid. Noi folosim destul de des detergent lichid, in special pentru rufele colorate, dar si pentru cele inchise la culoare. Detergent solid mai folosesc doar la prosoape, lenjerie, precum si haine murdare care trebuie spalate la o temperatura mai mare de 60 de grade. 

Asa ca am fost foarte tentata sa incerc un detergent bio, care are incorporat balsam si nu contine fosfati, clor sau enzime. Deoarece ador magnolia, bineinteles ca am ales aceasta varianta, iar rezultatele au fost pe masura asteptarilor mele ♥ 


Desi are doar 1,5 L, ajunge foarte lejer pentru 50 de spalari, deoarece este foarte concentrat si trebuie utilizat o cantitate de 30 ml la fiecare spalare. Pentru rezultate optime, am ales sa torn cantitatea direct in cuva masinii de spalat si nu in compartimentul special. 


Am folosit detergentul in special pentru rufele colorate si pentru cele negre si le-a curatat foarte bine. Nu am ramas cu pete albe (cum am patit de la alti detergenti), rufele erau placute la atingere si miroseau delicat. Nu pot sa suport acel miros sintetic care ramane pe rufe si cateva zile dupa spalare, ci prefer ceva subtil si finut. Iar acest detergent lasa un miros delicat si placut de flori. 

Deoarece este non-poluant, non-toxic si natural, aceste detergent poate sa fie folosit si pentru hainele bebelusilor. Il gasiti pe OrganicBaby si costa 43 lei. 

Ati incercat pana acuma detergenti bio?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate