Outfit: Through the valley of Roses

marți, august 13, 2013


Dupa ce am testat ondulatorul meu eficient, va povesteam ca am iesit la o frumoasa plimbare prin Gradina Botanica. Este locul meu preferat, un loc unde te poti plimba in liniste, te poti relaxa si bucura de natura. Fara trafic, fara stres, fara agitatia din oras. Ce poate fi mai frumos de atat? Iar intr-o zi caniculara, o plimbare seara pe la umbra copacilor este ideala




Rochita: Tally Weijl, aici.
Ochelarii de soare cu lentile polarizate: de pe Zumzi (cumparati de la e-Optic cu voucher)
Papucii: Ipanema
Accesorii: primite cadou de la iubitul meu ♥
Coafura: bucle realizate cu ondulatorul (urmariti aici poze detaliate si tutorial video)


Sunt foarte incantata de coafura mea, de buclele frumoase care mi-au incantat ziua. Am primit destule complimente pentru ele, lucru care nu a facut decat sa ma simt in al noualea cer ♥


Se pare ca toata lumea a votat pentru bucle si va spun sincer ca si eu prefer buclele, mai ales ca sunt atat de usor de facut cu ondulatorul. Este si parul drept sexy si il ador in anumite circumstante, dar buclele iti dau un aer mai diafan, mai feminin, iar combinate cu o rochita delicata cu floricele, arata senzational, nu-i asa? 



Ador florile, de toate felurile, formele, marimile, culorile! Si ador sa primesc flori, oricand, chiar si fara motiv, chiar si o floare rupta din gradina, de la coltul strazii, de orice fel, dar mai ales flori de sezon. Desigur, am si cateva flori preferate, pe care mi-as dori sa le am si in gradina si anume: iasomnie, magnolie, lacramioare, frezii, lalele, crini albi, dar si cei imperiali, trandafiri de toate felurile, precum si multe multe altele ♥ Voi ce flori adorati?




Va place tinuta mea? 
Arata frumos de tot aceasta rochita, combinata cu bucle spiralate, nu-i asa? ♥

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Buclele arata foarte bine ! Imi plac mult de tot. Si mie imi plac florile, sunt atat de feminine si pot inviora o incapere cu prezenta lor cat ai spune peste :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. tare dragutica rochita!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos :-*! Este lejera si perfecta pentru temperaturile ridicate de acuma ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult de tot, Dalia! Si mie imi place foarte mult rezultatul ♥
    Asa este, florile sunt adorabile ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur ca adori buclele, doar iti sta superb cu ele! :D
    Si mie-mi plac ult florile, in special lacramioarele.
    Mai nou dorm cu parul strans coc, am niste onduleuri tare frumoase dimineata. Ondulatorul il folosesc cand am timp si nu sufar de lene. :))
    Pupici :*
    P.S.: E tare draguta rochita si-ti sta foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult!! :* Esti o scumpa!
    Am incercat si eu sa dorm cu parul strans in coc, dar ma speriam dimineata cand ma trezeam :)) Prefer sa am totusi un control al onduleurilor, dar mai ales al volumului. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!

    Eu am cumparat-o de pe Miniprix, dar acuma vreo 2 ani. Nu mai este pe stoc acolo. In schimb am gasit aceeasi rochita pe Kurtmann, uite aici: http://bit.ly/J5JGJG. Este Tally Weijl, vaporoasa, dintr-un material placut. Perfecta cand este ff cald afara. Eu mi-am luat marimea 34.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate