Cum se picteaza unghiile false?

sâmbătă, iulie 13, 2013


Pentru infrumusetarea unghiilor false cu gel, putem alege sa le pictam flori, fluturi, desene sau sa facem modele abstracte din geluri colorate sau 3D, precum si realizarea tehnicilor de construire pe baza de acril. Astazi o sa va vorbesc despre diverse tehnici pentru pictura unghiilor false. Mai intai, sa vedem ce reprezinta fiecare material sau tehnica in parte. 


Cele mai importante, pentru realizarea picutirlor sunt pensulele pentru nail art. In functie de tehnica de pictura, pe care doriti sa o realizati aveti nevoie de diferite pensule. 

Unde gasim pensule pentru pictura de calitate

Pentru pictura cu detalii fine si precise: Pensula St. Petersburg - nr. 00, Pensula nail art 2M Gold Art Line
Pentru one stroke: pensule nail art 2M Gold OneStroke nr. 1, nr. 2
Pensule par Kolinsky - printre cele mai bune si recomandate pensule

Culorile acrilice - sunt vopsele care se usuca repede, formate din pigmenti si o emulsie acrilica polimerica. Culorile acrilice se pot dilua cu apa, dar devin insolubile la apa dupa ce s-au uscat. Aceasta se mai poate indeparta, dupa uscare, cu acetona sau diversi dizolvanti. 
Desi am inceput cu un set de culori de 24 de culori Reeves, dupa ce mi-am luat Piolycolor nu m-am mai intors la cele vechi. Recomand sa cumparati culorile de baza Polycolor - alb, negru, rosu, galben, verde, albastru. Restul culorilor le puteti crea singuri. Un pret bun la Polycolor il gasiti aici. Acestea le utilizez si eu. 

Tehnici care se pot realiza cu vopselele acrilice:
- Pictura chinezeasca One Stroke - este renumita tehnica prin care se realizeaza flori, frunze, boboci, peisaje, fluturi sau diverse design-uri spectaculoase. Pentru aceasta aveti nevoie de un penson lat, cu perii potriviti (nici prea fermi, nici prea moi), culori acrilice si multa munca. Aceasta este o tehnica care se perfectioneaza doar prin munca. Nu trebuie sa aveti un talent desavarsit la pictura pentru a o practica cu succes, ci doar exersand iar si iar si iar. 

Modele realizate de mine



- Tehnica picturilor prin detalii - aceasta necesita putin talent sau indemanare. Avem nevoie de pensoane foarte subtiri, multa rabdare si atentie. Si aici trebuie sa exersam destul de mult, ca sa avem control asupra trasarii liniilor. 

Modele realizate de mine



- Pictura - peisaje, povesti. Aceasta necesita viziune, talent, perspectiva. Spre rusinea mea, trebuie sa recunosc ca nu ma pricep in mod special. Daca vad un filmulet sau o poza, pot sa incerc sa o reproduc, dar nu simt ca am viziunea necesara realizarii unei astfel de picturi din capul meu. 

Modele realizate de mine


Acuarele - sunt culori care se dilueaza cu apa inainte de a fi aplicate. Se usuca repede, dar sunt solubile in apa. Caracteristica pentru acuarela o constituie transparenta culorilor. Eu mi-am luat un set de la Lidl cu 24 de culori. Tehnica picturii in acuarele este cu adevarat deosebita, deoarece efectul este diferit si atragator. Trebuie sa recunosc ca nu am exersat-o inca, dar imi doresc foarte mult. Avem nevoie de viziune, indemanare si multa munca pentru realizarea acestei tehnici. 

Geluri colorate - sunt geluri UV, care se usuca in lampa in 2-3 minute si se folosesc pentru realizarea french-ului sau pentru colorarea totala a unghiilor intr-o singura culoare.Se gasesc in diverse combinatii de culori, mate, sidefate, lucioase, cu sclipici, etc. si se pot realiza modele abstracte si diverse combinatii. 
Util: daca doriti sa aveti geluri cu sclipici, intr-o varianta ieftina si rapida, atunci luati cutiute cu sclipici mediu, fin, cum doriti si amestecati pe o bucatica de plastic cu gel UV transparent (eu folosesc gelul 3 in 1 2M Beauty). Sau aplicati pe unghie cu pensonul gel doar pe locurile unde doriti sa aveti sclipici (de preferabil sa stergeti unghia cu cleaner inainte) si presarati sclipiciul cu grija, apoi uscati in lampa UV. Peste sclipici aplicati din nou gel transparent si piliti pentru a nivela. 

Foarte interesante sunt gelurile color camaleon (bi-colore). Acestea au o culoare la cald si alta culoare la rece (isi schimba culoarea la ridicarea temperaturii ambiente). Efectul este foarte interesant si va garantez ca o sa fie apreciat (mai ales pe timp de iarna).
Eu mi-am luat cateva geluri cameleon Hot & Cold ♥ le-am folosit iarna si ma uimea de fiecare data rezultatul :)) cand erau afara, unghiile erau rosii si verzi, cand intram in casa se faceau galbene! Super! Recomand!


Model realizat cu geluri cameleon

Geluri 3D -sunt destinate ornamentarii deosebite a unghiilor false cu forme in relief. 

Prafuri de acryl (portelan) - sunt prafuri care, in combinatie cu lichidul acrylic, se pot modela in orice forma dorim si se usuca la aer, fara sa fie nevoie de lampa UV. Se pot folosi atat pentru construirea unghiilor din acryl, cat si pentru realizarea unor modele 3D.

Mai sunt si alte tehnici, cum ar fi pictura cu geluri color (micropictura cu geluri, tehnica one stroke si tehnica zhostovo), aqua gel, pictura cu tehnica acuarelei opace, picturii cu efect vintage, baroque, designuri elegante cu aspect de dantela, create din gel, nisip catifelat, pietre lichide


Canale Youtube cu tutoriale:
Tartofraises nail art
cutenails
simplichic 
LOVE4NAILS
Robin Moses Nail Art

Alte articole din categoria unghiilor false:

Care este tehnica voastra preferata de pictat pe unghiute?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate