Fashion Trend: Dy Fashion

duminică, iunie 30, 2013


In aceasta perioada sunt la mare cautare rochitele pentru diverse ocazii speciale. Fie ca este vorba de o nunta, o cumatrie sau o petreere mai eleganta, noi trebuie sa aratam mereu incredibil, nu-i asa? Sunt sigura ca si voi ati "vizitat" o multime de magazine in cautarea rochitei perfecte, dar, de cele mai multe ori, in magazinele fizice ori nu gasim nimic care sa fie pe gustul nostru, ori nu gasim marimea potrivita sau, pur si simplu, unele hainute arata ingrozitor (rupte, patate) din cauza ca sunt probate de prea multe persoane. 

Sincer sa va spun, am inceput sa comand din ce in ce mai des de pe Internet. Fie ca este vorba de hainute, cosmetice, pantofi, mi se pare mult mai simpu si comod sa dau comenzi online. Produsele ajung in 2-5 zile si daca nu imi este buna marimea, le pot returna in schimbul banilor sau pentru alta marime. Orice comanda online poate fi returnata in maxim 10 zile lucratoare de la primirea coletului. Atunci de ce sa mai pierd timpul prin magazinele din oras? Sa ma enerveze unele vanzatoare fara chef de viata, sa ma stresez ca nu gasesc nimic dragut, sa ajung acasa franta de oboseala, cand pot sa fac altceva cu acest timp? :) Cum ar fi sa ma relaxez, sa ma plimb sau pur si simplu sa ma bucur de viata

Asa ca am descoperit mai multe site-uri de unde imi place sa comand. Unul dintre acestea este Dy Fashion. Aici am gasit o gama variata de rochite (de ocazie, de nunta, de vara, casual), costume de baie, topuri, pantaloni, bluzite, orice ne dorim. 


Printre rochitele de nunta, am gasit unele cu adevarat divine. Din punctul meu de vedere, o rochie lunga este foarte eleganta si potrivita la o nunta. Favorita mea este aceasta ♥ 


Sau poate o rochita lunga, mai simpla, dar cu un efect desavarsit :)



Dar si o rochita scurta, neagra arata divin.
Little black dress ne scoate mereu din incurcatura, nu-i asa? 



Rochitele din dantela sunt delicate si arata foarte bine. 
Cu o pereche de pantofi cu toc inalt, arata foarte sexy. 





Trebuie neaparat sa va arat si o rochita casual din dantela alba, pur si simplu adorabila ♥


Ce poate fi mai frumos decat gasirea rochitelor perfecte pentru noi ♥, in care sa ne simtim minunat si sa aratam divin? 

Voi ce fel de rochite preferati la o petrecere? Care este favorita voastra? 
Preferati comenzile online sau cumparaturile direct din magazinele fizice? 

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate