Review: L´Oreal Professionnel Tecni Art Iron Finish - crema termoprotectoare

sâmbătă, martie 30, 2013


Parul lung si drept va fi mereu la moda, iar eu am descoperit o crema pentru par, ideala atunci cand folosesc placa pentru intins parul. Crema de par Loreal Tecni.art Iron Finish este o crema cu textura de gel, care are filtru UV, protectie anti-umiditate si are ca efect un par neted, stralucitor, fara fire rebele. Aceasta crema este termoprotectoare, care isi activeaza proprietatile atunci cand se afla sub efectul caldurii, fiind conceputa pentru a fi utilizata impreuna cu aparatele pentru indreptat parul. 



Textura produsului este de gel-crema, usoara, neteda, non-grasa si este nevoie de o cantitate foarte mica de produs pentru tot parul. Nu este uleioasa si nu ingrasa parul. Miroase foarte frumos, ca majoritatea produselor L´Oreal Professionnel. Deoarece am nevoie de o cantitate micuta de produs, o sa-mi ajunga cei 150 ml, cat are flaconul, 1 an intreg :). 


Cum folosesc produsul?
Aceasta crema se foloseste pe parul uscat. Fie imediat dupa ce ne-am spalat pe cap si s-a uscat parul cam 90%, fie a doua zi, cand este perfect uscat si vrem sa-l indreptam. Eu o folosesc in general a doua zi. Pieptan parul foarte bine, il impart in doua jumatati si aplic in palma o cantitate micuta de produs (cat o aluna) pe fiecare parte. Chiar daca am parul destul de lung si des, sunt suficiente doua "alune" de crema pe tot parul. Apoi pregatesc parul pentru a-l intinde cu placa. Il portionez si incep operatiunea. Eu de obicei termin foarte repede indreptatul parului, mai ales ca am acuma parul drept si este foarte simplu. 


Ingredientele le gasiti mai jos:

Dupa ce am terminat, rezultatul este urmatorul:



Am folosit placa pentru intins parul Remington S9500 Pearl, care imi indreapta parul perfect si il lasa matasos si stralucitor! Ador faptul ca se incalzeste in 10 secunde, are temperatura reglabila si invelis ceramic, care permite placii sa alunece foarte usor pe par. Tehnologia Real Pearl este punctul forte, care m-a atras la aceasta placa pentru indreptat parul. Datorita ei, parul este de 8 ori mai neted, iar coafura rezista de 5 ori mai mult. O recomand cu drag! 

Crema termoprotectoare face echipa perfecta cu placa Remington si imi mentine parul drept pana la urmatoare spalare pe cap (are indice de mentinere 3), il netezeste si ii confera si stralucire. Nu il ingrasa si nici nu imi lipeste parul de cap. Dupa cum se vede, am si putin volum, exact atat cat trebuie. Imi place ca este termoprotector, deoarece este foarte important sa folosim cosmetice pentru ingrijirea parului care ne protejeaza parul de factorii externi si cei termici.
Se poate folosi aceasta crema si atunci cand utilizam ondulatorul, pentru o definire mai buna a buclelor. Acestea vor avea un efect natural, pur si simplu adorabil. Cu alta ocazie o sa va arat si cateva bucle ;). 


Ce parere aveti? Cum vi se pare acest produs?
 Voi ce produse folositi pentru ingrijirea parului sau pentru indreptarea acestuia? 

You Might Also Like

2 comentarii

  1. uuu, ce par lung ai. m-ai facut curioasa si mi-as dori sa incerc acest produs, am nevoie de unul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mutumesc frumos :D L-am mai tuns acuma, pentru ca era prea greu de manevrat :)))

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate