Ce reviste mi-am cumparat in luna Martie 2013

joi, martie 07, 2013


Desi ma tentau mai multe reviste aparute in luna Martie 2013, m-am limitat la trei reviste, si anume:
- Revista Marie Claire cu sapunul lichid Yves Rocher
- Revista Avantaje cu cartea Mama sau Femeie
- Revista Libertatea pentru femei cu cartea Mama sau femeie


Mi-am ales revista Marie Claire cu sapun lichid si nu gel de dus, deoarece am 6 geluri de dus neincepute de la Yves Rocher :)) 

Nu am rezistat si mi-am luat revista Libertatea pentru femei cu retete si cartea Dulciuri de casa - pare interesanta si utila 


La revista Avantaje era cadou cartea Mama sau femeie, o carte care imi va fi de folos peste cativa ani cand voi decide sa am un bebe :)


Voi ce reviste v-ati cumparat in luna martie?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate