Review: Masca Purete Vegetale Yves Rocher

vineri, februarie 15, 2013



Acuma cateva luni am primit cadou la o comanda de la Yves Rocher o masca purificatoare. Masca film Purete Vegetale - Gestes D'Institut  este o masca peel-off, specifica tenului gras sau foarte incarcat. Va spuneam atunci ca m-a impresionat de la prima utilizare si mi-a placut foarte mult senzatia de racoarea si prospetimea pe care mi-a lasat-o. 



Aveţi un ten neoxigenat?
Masca - Film Pureté Végétale vă netezeşte în mod vizibil tenul şi absoarbe excesul de sebum. Efectul răcoritor al mentei asociat cu proprietăţile astringente ale ceaiului verde vă oferă un ten perfect. Pielea Dvs. este incredibil de netedă şi matifiată, iar porii sunt închişi.


Textura este transparenta si usor verzuie. Se intinde foarte usor, alunecand pe piele, si este nevoie de o cantitate micuta pentru tot tenul. Imi place faptul ca iti lasa o senzatie de racoare si prospetime imediat dupa aplicare si se mentine pana cand se da jos. 
Dureaza 15 minute sa se intareasca masca, 15 minute in care tenul se schimba. Un lucru care imi place este faptul ca, desi este o masca peel-of, aceasta nu imi strange tenul, nu smulge nimic in plus, si nu se da jos greu, cum am patit cu alte masti pentru fata. Din contra, se da jos foarte usor, toata odata, si iti da o senzatie foarte placuta. Culege sebumul si impuritatile si imi lasa tenul neted si catifelat. Dar mai ales mat!
Are un miros perfect! Atat de revigorant si proaspat, incat simti ca esti inconjurat de roua diminetii, intr-o zi de primavara. Este o masca pentru ten gras si isi face treaba foarte bine pentru tenul meu.

Lista cu ingrediente o aveti mai jos:

Masca film Purete Vegetale - Gestes D'Institut
Producator: Yves Rocher
Pret: 49.00 RON 
Cantitate: 75 ml
Unde se gaseste: aici

Ati incercat aceasta masca? Cum vi s-a parut?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate