Review: GOSH BB Cream All in One 02 Beige

vineri, februarie 01, 2013


GOSH BB Cream All in One 02 Beige

Cel mai mult am vrut sa incerc BB Cream-ul, asa ca l-am testat din prima clipa cand l-am avut in mana. Pana acuma am mai incercat BB Cream-ul de la Garnier pentru ten mixt (care mi-a lasat o impresie destul de buna pentru un BB Cream care se gaseste in comert), precum si BB Cream-ul de la Nivea (dar inca este prea curand sa-i fac un review).
Eu am tenul mixt, cu tendinte grase si uneori cosuri, dupa cum stiti probabil, iar acest BB Cream a facut fata  foarte bine tenului meu. Are o consistenta usoara, cremoasa, care se adapteaza nuantei tenului, nu are acoperire mare, dar lasa un finish placut, natural. Imi place ca este hidratant si are un aspect flawless, uniform. Poate fi folosit ca un fond de ten foarte usor, ca primer inaintea aplicarii fondului de ten sau ca o crema pentru fata colorata, care ofera luminozitate si caldura tenului.
L-am folosit atat simplu, cat si sub fond de ten si mi-a placut in ambele variante. Cand tenul meu este in conditiile lui favorabile (fara mostruleti, pete rosii, semne), merge de minune purtat singur. Dar cand vreau o acoperire perfecta, il folosesc ca primer, inaintea fondului de ten de la Colorstay, si rezultatul este un ten perfect uniform. Nu trebuie sa va faceti griji daca ati aplicat prea mult produs, deoarece produsul este buildable (nu va arata ca o masca pe fata). Eu am nuanta 02 Beige si este usor inchisa. Ca majoritatea BB Cream-urilor, nuantele sunt putin mai inchise (cel putin la cele incercate de mine). Dar acest BB Cream merge blenduit si se adapteaza nuantei tenului. Cu toate acestea, nu cred ca este potrivit unui ten foarte deschis. Probabil nuanta 01 Sand ar merge unui ten foarte deschis. Oricum, nuanta 02 Beige este numai buna pentru mine.

L-am folosit atat de pensula pentru fond de ten, pensula F80 Sigma, cat si cu degetele. Oricare ar fi metoda aleasa, aplicarea este usoara.

Ambalajul este simplu, BB cream-ul vine intr-un tub micut si subtire, ceea ce favorizeaza o dozare perfecta, iar cantitatea este de 30 ml. Are SPF 15, ceea ce reprezinta un plus. In schimb, am gasit si un minus, si anume faptul ca se consuma destul de repede.

Producator: GOSH Cosmetics
Cantitate: 30 ml
Unde il gasiti: aici - http://www.gosh.dk/

Ati incercat acest BB Cream pana acuma? Ce impresie v-a lasat? 
Dar alte produse Gosh ati incercat?

Va astept cu drag comentariile :)

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate