Review: Crema pentru maini cu jojoba si galbenele Viva Natura

vineri, februarie 01, 2013



Acuma cateva zile va spuneam de un balsam pentru calcaie care imi mentine pielea acestora catifelata, dar sa nu uitam ca nici mainile nu trebuie neglijate. Acuma este momentul in care au cea mai mare nevoie de hidratare si ingrijire. Am incercat mai multe creme pentru maini de-a lungul timpului, iar acuma am avut ocazia sa incerc si o crema cu jojoba si galbenele de la Viva Natura, o crema care contine 98% substante naturale si fara parabeni.  

Este o cremă cu produse naturale care datorita uleiului natural de jojoba patrunde rapid in epiderma, hraneste pielea, o întreţine, o hidrateaza şi regenereaza epidermei la nivelul mâinilor. Galbenelele si musetelul sunt ingrediente excelente pentru pielea sensibila si uscata, au actiune cicatrizanta, tonica.
Aceasta crema are o textura foarte light, usor apoasa, care aluneca usor pe piele, dar intra repede in epiderma acesteia. Confera senzatie de hidratare si catifelare. Nu pot sa va spun exact cat timp se mentine hidratarea, deoarece eu o folosesc si seara si dimineata, dar pe timpul zilei nu simt ca mi se usuca pielea sau se strange. Doar daca intru in contact cu produse care usuca pielea si stau cu mainile in frig. Dar, dupa ce ajung acasa si ma dau cu crema, pielea isi revine. In consecinta, din punctul de vedere al hidratarii isi face treaba foarte bine. Mirosul este unul placut si aduce cu mirosul de citrice, dulce, dar racoritor. Cel putin asa il percep eu :). Datorita texturii apoase, este nevoie de o cantitate mica de produs pentru o aplicare. Cu toate ca o folosesc de mult timp, inca mai am suficienta crema. Iar la pretul foarte mic pe care il are, chiar merita incercata :). Pe Vegis.ro gasiti o intreaga gama Viva Natura.

Ingredientele sunt naturale, care au un rol important in regenerea pielii: ulei de palmier, ulei de masline, ulei de jojoba, glicerina sursa vegetala, galbenele, musetel, ulei esential de portocale. 

Crema Maini Cu Jojoba Si Galbenele 75ml
Pret: 6.24 Lei
Producator: VIVA NATURA
Cantitate: 75ml
Unde o gasiti: aici - http://vegis.ro/

Ati incercat aceasta crema pentru maini? Dar alte produse din gama Viva Natura?
Va astept comentariile cu drag :)

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate