Cumparaturi diverse: Comanda ELF

joi, ianuarie 24, 2013


Saptamana trecuta am profitat de o oferta la ELF si am dat o mica comanda. Sunt unele produse care imi plac mult de la ELF, cum ar fi mascara transparenta pentru gene si sprancene. Am mai comandat acest produs de vreo 3 ori, deoarece ma impac super cu el.  Alt produs preferat este pudra matifianta, in nuanta Light Beige (o folosesc inainte de contur si blush). Pe langa acestea am zis sa incerc si lip lock-ul, intrucat am auzit lucruri bune despre el. 



Alte produse pe care le-am incercat si le recomand de la ELF sunt: kitul pentru sprancene, bronzer-ul Cool si Golden din gama Studio Makeup, pudra HD, rujurile din gama Essential, primer-ul. 

Acuma este o promotie cu 25% reducere (la introducerea codului 25off)

Voua ce produse va plac de la ELF? Ce imi mai recomandati?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate