Christmas in my heart [nail art]

vineri, ianuarie 25, 2013


Cu toate ca a trecut atat de mult timp de la Craciun, eu nu am reusit sa va arat unghiutele mele din perioada respectiva. Am vrut un model deosebit, de Craciun, asa ca am ales sa pictez clopotei, fundite, oameni de zapada si vasc. M-am inspirat de la multe artiste, printre care Maria D, Lady Butterfly, Andayn, Coryna Nails


Am folosit:



Unghiile au rezistat foarte bine 3 sau 4 saptamani, cu exceptia unei unghiute care s-a rupt si am reparat-o doar provizoriu (nu aveam chef sa o refac cu totul) si inca una care mi-a stricat modelul pentru ca s-a dat cumva peste cap, dar nu s-a rupt :). Se poate observa la unghia de pe inelar cu clopoteii.
Dupa cum vedeti mai sus, am folosit gel bi-color (cameleon), de care pot spune ca m-am indragostit ♥ am profitat de o oferta pe Nailshop.ro si mi-am luat 2 geluri bi-color, unul care se transforma din verde in galben si unul din rosu in galben. 
La inceput culorile la rece erau mult mai intense, dar si-au mai pierdut din intensitate in saptamana a 3-a. Probabil si din cauza ca am mai pus un strat de gel cand s-a rupt o unghie, ca sa ma tina mai mult :). 
Oricum sunt foarte bune aceste geluri si merg de minune ca french ♥ Pot sa va spun ca ma purtam ca un copil mic care are o noua jucarie si se tot minuneaza de ea si o arata la toata lumea :)). 

Mai jos vedeti diferenta ♥

Un lucru este cert: vreau cat mai multe nuante bi-colore ♥ I just love them!

Mana stanga, cu un model mai complex

Mana dreapta, cu un model mai usurel (este putin mai greu sa lucrez cu stanga la dreapta)

Cine mai are panselute inflorite si frumoase in mijlocul iernii?


Iar la sfarsit, un colaj cu cele 4 modele

Sper ca v-a placut modelul :). In zilele urmatoare o sa va arat si modelul actual, plus ca mi-am schimbat forma unghiilor si am trecut la unghiute ovale

You Might Also Like

1 comentarii

Articole apreciate