Review: Deodorant din ingrediente naturale, vegetale - Flori de primavara

miercuri, decembrie 12, 2012

Deoarece am o alergie la metale (dermatica de contact), care se intalneste destul de des, trebuie sa am mereu grija cu ce metale intru in contact - nichel, crom, mercur, etc. Deseori nu pot sa port cercei, bratari, ceasuri, curele, care au in compozitie metalele la care sunt alergica, deoarece fac o iritatie destul de urata, asa ca prefer sa ma feresc de astfel de obiecte. Din pacate, nu sunt alergica doar la obiecte, deoarece metale se regasesc si in compozitia unor creme, deodorante/antiperspirante, etc. Asa ca am suferit de multe ori de iritatii de la deodorantele din comert (in special cele de tip stick). Acest lucru il patesc in special iarna, deoarece pielea nu mai poate respira, port malete, haine groase, care se freaca de piele si devine extrem de deranjant. O iritatie de la dermatica de contact trece foarte greu si este extrem de deranjanta. 

Din acest motiv, am cautat sa folosesc deodorante naturale, mai ales iarna. Rezultatele au fost mult mai bune decat ma asteptam. Am incercat prima data unul anul trecut si am zis ca de acuma iarna voi folosi doar deodorant natural. Acuma am avut ocazia sa incerc un deodorant de la Marillys - Flori de Primavara.

Ce spune Marillys despre deodorantul natural? 
Aproape toate antiperspirantele de pe piata contin cantitati mari de aluminiu si produse sintetice pentru a te impiedica sa transpiri. In mod normal glandele sudoripare de la nivelul axilei permit corpului sa elibereze toxinele dar si sa regleze temperatura prin eliberarea transpiratiei. Transpiratia eliberata de piele nu are miros, dar in combinatie cu bacteriile aflate in aceasta zona, apare mirosul neplacut. Blocarea acestui mecanism natural cu un antiperspirant poate cauza cresterea numarului de toxine din corp ceea ce poate agrava sau produce probleme de sanatate. 
Contine ingrediente naturale: Ulei de cocos, Unt de cacao organic (un atioxidat ce neutralizeaza radicalii liberi si da o perioada de valabiliate de pana la 2 ani produsului), Ceara cosmetica de albine bio - (neutralizeaza mirosul cauzat de enzime si protejeaza impotriva iritatiilor), Ulei de jojoba bio (delicat cu pielea sensibila a axilei, protejeaza pilelea de iritatie), Amidon alimentar, Ulei esential de salvie (antiseptic, antibacterian), iasomie si ambra.Acest deodorant NU CONTINE: PARABENI, ALCOOL, ALUMINIU. Deodorantul cantareste 50 de grame. 
Recomandare: Folositi deodorantul pe pielea curata , dupa dusul de dimineata. Din experienta mea, tine pana seara fara probleme chiar si in cazul in care depuneti efort fizic intens (sport la sala). Eu alaptez iar corpul transpira mai abundent, iar in cazul meu deodorantul si -a facut treaba perfect pana seara.

Ce pot sa spun este ca are mare dreptate. Transpiratia corpului este un lucru normal, care nu trebuie inhibata de antipersipirante, dar trebuie sa gasim un echilibru, asa ca avem o solutie ajutatoare foarte buna: folosirea deodorantelor naturale. 

Dupa cum spuneam, am mai avut experiente cu un deodorant natural, luat tot de pe breslo, dar respectivul avea o textura mai ciudata si se sfarama, nu se topea la contact cu pielea si trebuia sa insist foarte mult ca sa intre in piele. Acesta, in schimb, are o textura mai cremoasa la contact cu pielea, care nu se sfarama si nu pierd bucati din el pe jos. 
Rezista bine de-a lungul zilei, nu am avut deloc probleme cu mirosurile neplacute. A rezistat chiar si 12 ore. Singurul minus ar fi faptul ca pateaza maletele albe de galben (de la ceara de albine), dar se duce foarte usor la spalat, deci nu este un minus atat de mare. In schimb, mirosul acestui deodorant nu ma atrage in mod special, deoarece predomina ceara de albine, careia nu ii sunt chiar un fan, dar important este sa protejeze bine, deoarece acesta este utilitatea lui, nu sa miroase frumos. 
Nu am mai avut deloc probleme cu iritatiile din cauza hainelor groase care se freaca la sub brat si nu am stat cu grija ca voi avea de infruntat o noua iritatie. Si-a facut treaba foarte bine si m-a protejat, atat de mirosurile neplacute, cat si de iritatia nesuferita. 

Daca va doriti acest deodorant, il gasiti pe breslo, in magazinul lui Marillys, chiar aici, la un pret foarte bun, de 25 lei. Mai multe detalii despre produse gasiti si pe site-ul lui Marillys, accesand acest link

* produsul a fost primit spre testare, dar acest lucru nu-mi influenteaza deloc review-ul. 
Mai multe detalii gasiti aici, in rubrica despre blog

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate