Review: Tratament pentru par 1 minut Color Crystal Gloss Nivea

marți, noiembrie 27, 2012

In luna iulie, revista Beau Monde Style oferea cadou o masca pentru par de la Nivea. Oferta era tentanta, intrucat aveam deja un set de la Nivea Volume Sensation (sampon, balsam, spuma pentru par si fixativ) care imi placea, asa ca am zis ca este loc si pentru masca 1 minut. Balsamul Volume Sensation este un balsam sub forma de spuma, care este pentru volum, in schimb nu ma ajuta deloc cu descalcirea si netezirea parului. Dar, aceast tratament pentru stralucire mi-a fost de un real ajutor. 
Am folosit-o inca din prima zi de cand am pus mana pe ea, la fiecare spalare, dupa balsamul spuma. 
Este un tratament in special pentru par vopsit, dar eu l-am folosit pentru alte aspecte, deoarece parul meu nu a mai fost vopsit de 6-7 luni. 

Este nevoie de o cantitate mica de produs, deoarece se foloseste de la jumatatea parului spre varfuri. 
Mi-a placut mult ideea cu rezultate dupa 1 minut. Intotdeauna am evitat mastile pentru par cu care trebuie sa stai 15,20, 30 minute, deoarece ma plictisesc sa stau atata cu ele :)). 
Imediat dupa aplicare descalceste parul instant si poti sa treci cu mainile prin el. Mirosul este foarte frumos, chiar atragator (toate produsele pentru par Nivea incercate de mine au mirosit frumos). Dupa 1 minut se clateste bine si parul devine matasos si descalcit. 

Ce face de fapt acest tratament?
* prelungeste aspectul parului proaspat vopsit (ei bine, eu nu eram proaspat vopsita cand am inceput sa folosesc masca, asa ca nu am folosit-o pentru acest aspect)
* mentine intensitatea culorii pentru mai mult timp (nici in aceasta privinta nu ma pot pronunta)
* repara parul degradat intr-un timp foarte scurt conferindu-i catifelare si suplete (de reparat un par degradat nu este posibil, in schimb poate ajuta la mentinerea acestuia sanatos)- catifelare si suplete, cu siguranta DA! 

Textura acestui tratament este densa, alunecoasa si usor de intins pe toata lungimea parului. 
Dupa folosirea acestui tratament, parul era matasos si suplu. Nu mi-a incarcat parul, nu l-a ingrasat si nu mi-a provocat nici un efect negativ. Cert este faptul ca am aproape 1 an de cand nu mi-am mai tuns varfurile si nu sunt deloc uscate, arse sau despicate. 
Pretul era in jur de 20 lei. Stiu ca am vazut masca odata intr-un magazin, dar cand am cautat-o din nou nu am mai gasit-o. Daca nu as avea acuma alte produse pentru par, as fi cautat masca sa o cumpar din nou. Dar, mai tarziu, cu siguranta asa voi face. 

Ati folosit aceasta masca? Cum vi se pare?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate