Expozitia de flori, fructe si seminte

miercuri, noiembrie 14, 2012

V-am povestit de expozitia de flori, fructe si semninte din Gradina Botanica Iasi, dar abia duminica trecuta am reusit sa ajung si eu sa o vizitez. Daca nu ati fost inca sa o vizitati, mai aveti timp pana saptamana urmatoare, pe 17 noiembrie. Daca nu, atunci trebuie sa gasiti neaparat drum in primavara la expozitia de orhidee si azalee ♥ (este superba). 
Cu ocazia acestei expozitii, a fost inaugurata si o noua sera a Gradinii Botanice, unde a fost prezentata expozitia de seminte si fructe. 




 Vreau si eu un buchet atat de mare si frumos de flori ♥


 Locul meu favorit este in multitudinea de flori de mai jos ♥



Cine nu iubeste expozitiile de flori? Abia astept sa vina primavara sa merg la cea de orhidee ♥

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate