Outfit: I know there is a land of beautiful flowers

miercuri, octombrie 31, 2012

Where we’ll meet again when life is over
Where we’ll while away the endless hours
On heaven’s bright eternal shore

V-am prezentat elementele de arta topiara, dar nu v-am aratat outfit-ul meu atunci cand am vizitat Gradina Botanica. Era cald, era soare, era frumos, asa ca am ales o pereche de pantaloni scurti, ciorapi cu un imprimeu pe care il ador, un maiou negru si cardiganul meu favorit, mic si dragalas, pe care il stiti de aici. Este un outfit foarte comod, lejer, numai bun pentru o mica plimbare :).







Shirt/Maiou: No name, Short cardigan/Cardigan scurt: No name, Shorts/Pantaloni scurti: Pinkie, Tights/Ciorapi: Gatta, Boots/Botine: Deichmann Graceland, Bag/Geanta: No name





Cum vi se pare? 
Voi cum va imbracati la o mica plimbare printre flori pe timp de iarna? :)

You Might Also Like

9 comentarii

  1. Superbe fotografii iar outfitul exceptional. Sunt sigura ca a fost unul foarte comod, pentru o astfel de plimbare. Eu port de obicei blugi si pantofi fara toc cand ies la o plimbare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac :D Multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult :*. Si eu apelez adesea la blugi si pantofi fara toc, dar in ziua respectiva am simtit nevoia de tocuri, iar ghetutele de la Deichmann sunt foarte comode ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Great blog you have...wanna follow each other?






    please
    follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!


    http://namelessfashionblog.blogspot.it/








    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    RăspundețiȘtergere
  5. We stumblеd ovег herе from a diffеrеnt wеb addreѕs and thought I might as well chеck thingѕ out.
    I like what I ѕеe so i am ϳust follоwing уou.
    Lоok forwаrd to going oveг уour web page fοr a sеcοnd timе.


    Feel fгеe to visit my web sіte Chemietoilette

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate