Nail Art: The power of colour

marți, octombrie 09, 2012

But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow



Va era dor de un model pe unghiute, nu-i asa? ♥ Stiu ca am absentat in ultima vreme, dar tot sper sa-mi revin cu forte noi. Acest model este inspirat de la Maria D, o adevarata artista a unghiilor false si a picturii pe unghiute ♥

Ador fluturasii, ador florile si nu ma satur sa le pictez pe unghii, chiar daca afara este toamna. :)

Imi plac modele colorate, pline de viata si unghiile cat mai vesele. Macar pe unghii sa existe culoare, daca afara s-a facut atat de urat.

 Poze realizate cu aparatul foto Nikon D3100 ♥



Cum vi se par unghiutele? :)

You Might Also Like

15 comentarii

  1. Wow! Modelul e super frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt superbe unghiutele......te duce cu gandul la vara :)o mica int am.. cu ce anume faci pozele? aparat foto? telefon ? ies super colorate si clare. eu sunt in cautarea unui aparat foto care sa faca pozele ca ale tale,,,deci dak e aparat foto sa-mi ziic si mie exact c mdl e. Multumesccc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult de tot :*!
    Pozele din aceasta postare sunt facute cu aparatul foto DSLR Nikon D3100 ♥. In rest, pe blog mai am poze realizate cu aparatul foto compact Canon PowerShot A1200 (de exemplu pozele de aici http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2012/07/unghii-false-yes-or-no.html si pozele la unghii si review-uri de dupa februarie 2012) sau cu telefonul Samsung Galaxy Fit S5670 (face si acesta poze foarte bune, doar ca este mai greu sa tin telefonul si sa-mi fac singura poze la unghiute). Pana in luna februarie am avut poze facute si cu Nikon Coolpix L23 (poze cum ar fi acestea http://lifepassionandbeauty.blogspot.ro/2012/03/nail-art-crini-imperiali.html sau pozele la unghiute si review-uri mai vechi de februarie 2012), A fost foarte bun si acest aparat, doar ca l-am pierdut :(.
    De acuma voi preciza in postare si cu ce aparat am facut pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mada la tine vine toamna sigur??ca duopa unghiile adta ma faci sa m,a duc la plaja:D asa de frumoase si calde sunt:D

    RăspundețiȘtergere
  5. dupa*
    astea
    de la emotii:))

    RăspundețiȘtergere
  6. eu spre ex am un nikon s3100 cik super aparat, camera de 14, zoom de 5 oi, da parca tot nu imi scoate pozele cum le ai u iesite cu l23.... nu ma pricep la setari si poate deatsa nu le am reusite, ai ceva setari mai speciale d care e posbil ca eu sa nu stiu?

    RăspundețiȘtergere
  7. La Nikon aveam o optiune cu Vivid colours. Foloseam mereu aceasta optiune cand pozam flori, unghii. Si foloseam Scene Mode close -up. Nu mai tin minte exact pe unde era :(. Stiu ca si la DSRL este optiune cu Vivid, deci ar trebui sa o ai si tu.
    Daca vrei sa faci poze cu blit de aproape, atunci sa pui o bucatica de hartie pe blit, ca sa nu "arda" pozele. Eu lipeam cu scotch o bucatica mica de hartie alba exact cat sa acopere blitul. La DSLR nu am problema cu blitul, dar la compacte aveam mereu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Inca nu vine :)) nu ma indur sa renunt la flori si fluturi ♥

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate