Cumparaturi diverse: Miniprix (1)

miercuri, august 08, 2012

Astazi va voi prezenta cateva din hainutele pe care le-am achizitionat de pe site-ul miniprix.ro. Probabil ati auzit de el :) aici gasiti multe hainute dragute la preturi mai mult decat acceptabile. Am vazut haine de la Bershka, Cache - Cache, Pinkie, Asos, Friis Company, Fullah Sugah, precum si alte firme cunoscute. 
Prima comanda am facut-o in noaptea de Revelion (era reducere 50%) si prietenul meu a vrut sa facem o comanda. Atunci nu am avut noroc cu hainutele alese de mine si a trebuit sa le returnez (retur-ul la Miniprix este gratuit :)). In schimb, prietenul meu a nimerit toate marimile si hainutele erau chiar frumoase. Eu imi luasem o rochita si o flaneluta si am comandat M, doar ca am nimerit un M care corespundea la marimea 40. :)) si erau imense. 
Avand aceasta experienta am evitat sa mai comand. In schimb, prietenul meu a vrut din nou sa faca o comanda si atunci am zis sa-mi incerc din nou norocul, dar sa am mai multa grija la marimi. La a doua comanda (cu 30% reducere) nu a mai trebuit sa returnez nimic :) Am nimerit toate produsele si erau super (o sa le vedeti mai jos).  

Avand in vedere ca ne aflam in plin sezon de reduri, cei de la Miniprix au zilnic oferte de nerefuzat, cu reduceri de 30, 40, 50, 60%. Asa ca am profitat si eu de cateva dintre ele ♥. Mai ales ca transportul este gratuit prin curier daca comanzi peste 100 lei si poti returna produsele care nu-ti vin in mod gratuit ;).

O sa incerc sa pun si poza si link catre produsul achizitionat de mine, sa va faceti o idee asupra produselor. Hainutele prezentate aici le-am achizitionat in doua comenzi, la prima avand o reducere de 30%, iar la a doua de 50%. Prietenul meu si-a luat camasi, bermude, maiouri. In afara de o camasa, care era mai mica si alta, care s-a nimerit mai mare, restul au fost toate perfecte. Pantalonii, camasutele, toate se aseaza foarte bine ;). Majoritatea erau de la Bershka. 

Dar, acuma sa vedem hainutele mele :)

Salopeta Cache - cache - foarte lejera, material placut, se aseaza exact ca in imagine :). Eu mi-am luat marimea 36, pretul intreg este 39 lei. O gasiti aici.



Camasuta Bershka roz fuchsia - O camasuta foarte draguta, culoare intensa, se aseaza frumos pe corp. Un singur minus are: se calca cam greu :)). Are doi nasturei la spate, prin care se poate stramta/largi putin. Eu mi-am luat S, costa 33 lei, pret intreg. O gasiti aici



Camasa Bershka bleo - Se poate lega in partea de jos si arata foarte interesant. Eu mi-am luat M si este putin larguta, dar se aseaza frumos. Data viitoare o sa-mi iau si S, dar pe alta culoare :). O gasiti aici.



Pantaloni 3/4 bej - Au un material placut, fin, usor satinat, si sunt lejeri. Corespund marimile de pe site, au intradevar 76 in talie la mrimea 36 si din aceasta cauza imi sunt putin largi, dar cu o curelusa merg. Ii gasiti aici



Top inflorat - Este un maiou foarte sexy. Are intaritura la bust si bretele care se regleaza. Bust-ul este putin cam mare, chiar si penstru S. Nu are nicidecum 66 cm :)). Oricum se aseaza foarte frumos. O gasiti aici


Pantaloni scurti Pinkie de in - sunt super pantalonii acestia. Se aseaza mult mai frumos decat pe manechin, sunt comozi si au meritat din plin. Mi-am luat marimea 32 si corespunde cu ce scrie pe site. Ii gasiti aici. Am uitat sa-i pozez si pe ei, dar arata ca in poza ;)

De asemenea, mi-am mai luat o bentita si o cutie cu 24 elastice pentru par (tot timpul dispar in mod ciudat :))), care arata exact ca in imagine. Bentita de aici si elasticele de aici



Ati cumparat de pe Miniprix pana acuma? Cum vi se par hainutele luate de mine? :D
Stay tuned! Urmeaza partea a doua cu rochite ♥ Pentru ele am avut reducere 50% :).

post signature

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Hainutele tale imi plac insa eu nu am comandat niciodata, poate imi fac curaj :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult :*! Si eu eram sceptica la inceput, mai ales ca am luat "plasa" prima data pentru ca nu m-am interesat suficient asupra marimilor, dar daca urmaresti cu atentie produsele si te ghidezi dupa parerile altora gasesti multe lucruri dragute ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce frumoasa e prima salopeta. Si pantalonii de in imi mai plac. Niste elestice de par mi-ar prinde si mie bine, si eu le pierd destul de frecvent.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://faradulciuri.blogspot.r9 iulie 2013 la 10:26

    Si mie imi dispar foooarte des elasticele si agrafele pentru par :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am incercat sa le tin in acelasi loc, sa am grija sa le pun acolo dupa ce le foloseam, dar tot dispareau :))))) ciudattt!!

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate