Reviste cu cadouri iulie 2012

luni, iulie 02, 2012

Cine nu iubeste revistele cu cadouri? Eu una cu siguranta DA :). Asa ca am urmarit ce reviste vor avea cadouri interesante in luna iulie 2012 si am dat peste Marie Claire, care are drept cadou un tratament de 1 minut pentru par vopsit de la Nivea - Color Crystal Gloss si bineinteles ca nu am rezistat tentatiei si am cumparat revista. Imi plac mult produsele pentru par de la Nivea (acuma ma rasfat cu produse din gama Volume Sensation ♥), asa ca am zis ca merita incercat si tratamentul 1 minut Color Crystal Gloss.  

Pe langa acest tratament, in revista mai gasim o mostra de BB Cream Garnier, o mostra pentru crema Vichy Aqualia Thermal, precum si un card Vichy, care ne ofera un produs pentru fata cu protectie solara Capital Soleil SPF 50 de 30 ml, la achizitionarea unei creme Aqualia, Normaderm cu efect total, Normaderm antirid, LiftActiv Derm Source sau Neovadiol.

Abia astept sa incerc tratamentul acesta maine dupa ce ma spal pe cap ♥
 

Pe langa revista Marie Claire, ma mai tenteaza revista Beau Monde Style, care va avea cadou un costum de baie in doua piese, disponibil in 4 variante: negru, portocaliu, roz si albastru, precum si revista Femeia, care are cadou o palarie pentru vara

Voi ce reviste v-ati achizitionat sau planuiti sa va achizitionati in luna iulie?


post signature

You Might Also Like

2 comentarii

  1. as vrea si eu palaria:X dar nici costumul nu mi e indiferent:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu caut palaria alba sau bej ♥ Pana acuma am vazut doar bleo. Si costum de baie roz sau portocaliu :D

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate