De sambata ne apucam de reparat :)

miercuri, iulie 11, 2012

Luni a venit curierul si mi-a adus pachetul din cadrul campaniei Trender WOW Moment Fix Pressure Pack♥ Am de facut cateve reparatii, asa ca acest pachet a venit exact la momentul oportun. Intrucat, in timpul saptamanii nu prea am timp, operatiunea va avea loc in week-end :). 

Am primit doua produse, si anume:
- Moment Fix Wood 100 g, adeziv pentru lemn cu lipire instantanee, si
- Moment Power Fix Pressure Pack 250 g, adeziv de montaj cu autoaplicator


Moment fix wood:

  • Lipeste instant, fara fixare suplimentara, suprafete verticale din lemn si nu numai.
  • Adera pe suprafete precum: lemn, ceramica, beton, PFL (placi fibro lemnoase), gips carton, placaj, MDF, polistiren, caramida, piatra, UPVC majoritatea materialelor plastice*.
  • Este ideal pentru diferite aplicatii atat la interior cat si la exterior.


Moment Fix Power Pressure Pack

  • Moment Fix Power Pressure Pack are aderenţă iniţială ridicată şi este conceput special pentru toate tipurile de utilizare la interior.
  • Moment Fix Power Pressure Pack este compatibil cu suprafețe suport precum: lemn, ceramică, beton, plăci aglomerate, gips-carton, furnir, MDF, polistiren, PVC, plastic*, cărămidă, piatră.


Abia astept sa le incerc! O sa va tin la curent cu tot ce am reparat folosind acest pachet :)
post signature

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate