Reviste cu cadouri iunie 2012

sâmbătă, iunie 09, 2012

Cine nu iubeste revistele cu cadouri? In aceasta luna am urmarit sa prind revista Marie Claire, intrucat avea cele mai atractive cadouri. 

Cadourile Marie Claire (13 lei) sunt:
- Rochie de vara (turcoaz, mov, alba sau neagra)
-Produse cosmetice de ingrijire Marionnaud, la alegere dintr-o gama variata (cantitate full-size):
Marca La Bastidane: gel de dus, sapun-crema de maini, gomaj pentru corp, apa de toaleta, unt de corp.
♥ Marca Watsons: sapun de maini, lotiune de corp, crema pentru maini, unt de corp, scrub pentru corp , gel de dus, sampon, 
+ Ghid Sensiblu  avand promotii valabile in perioada 31.05-27.06

Pana acuma am gasit doar doua reviste cu rochite, una alba si una turquaz. Mai caut una cu rochia neagra si cu produse din gama La Bastidane (gomaj, apa de toaleta). Am gasit doar cu gel de dus, dar nu m-a atras.
Daca sunteti din Iasi si ati vazut pe undeva aceste reviste, let me know pretty please!

De asemenea am mai luat revista Avantaje (14 lei). Aceasta contine:
Cartea SPORT, DIETA SI VEDETE, de Florentina Opris si Ulei anticelulitic de la Steaua Divina

Si cateva poze :)
Rochita alba se aseaza bine, este lejera, dar putin cam transparenta :))

Rochita turquaz la fel, este lejera, perfecta pentru plaja si nu este la fel de transparenta precum cea alba. 

Abia astept sa citesc cartea Sport, Dieta si Vedete. Are multe sfaturi interesante :)

Voi ce reziste ati vanat in aceasta luna?
post signature

You Might Also Like

4 comentarii

  1. eu mi-am luat revista cu apa de toaleta de levantica. miroase foarte bine,la inceput mirosul de levantica este cam intens dar se pierde repede si ramane un parfum ceva mai discret care imi place mult de tot. si persista destul de bine,chiar nu ma asteptam la asa o calitate. daca il gasesti eu zic sa-l iei,merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohh si eu caut revista cu apa de toaleta dar nu am gasit-o inca :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihaela Marchidanu11 iunie 2012 la 15:45

    Eu am marele noroc ca in fiecare luna sa imi aleg cam ce vreau de la toate revistele. Iubitul meu lucreaza in domeniu, si luna aceasta am luat si eu cartea si uleiul anticelulitic (pe care ce-i drept nu l-am folosit inca :D).
    Am mai luat si Psychologies Magazin - crema de corp hidratanta Himalaya,
    Revista Tango - o bijuterie in saculet de culoare rosie (o pereche de cercei de la Oriflame).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce norocoasa esti ;)) Sa le folosesti cu placere :D

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate