Review: Palette Mousse Color & my New Haircut

vineri, ianuarie 06, 2012

Buna dragii mei! Sper ca ati avut un Craciun ca in povesti, iar anul care a venit sa fie si mai bun decat cel care a trecut! 

Acuma a venit timpul unui review la vopseaua de par pe care am primit-o in cadrul campaniei de testare Trender - Palette. Ceea ce pot spune este ca aceasta campanie a venit la momentul oportun, cand doream o schimbare, si anume tuns si vopsit :). 

Pentru inceput, sa va arata ce am primit in colet: 
Doua shackere cu vopsea Palette Mousse Color, nuanta 300 (saten inchis)
Ce contine fiecare shacker :)


- 1 lotiune fixatoare 
- 1 pudra coloranta
- 1 balsam pentru stralucire
 - o pereche de manusi de unica folosinta
- un plint cu instructiuni 

Acuma sa inceapa procesul de vopsire:
1. Se toarna lotiunea fixatoare in shacker, iar peste ea pliculetul cu pudra coloranta


 2. Avem ciocolata calda :) Yey!! Nu mancati!

3. Inchideti foarte bine shackerul si agitati de 40 ori. 

4. Deschideti incet capacul si descoperiti o spuma numai buna de pus pe par :)

5. Ne punem manusile si incepem sa ne vopsim.
 Punem o cantitate mica de produs in palma si incepem din varful capului pe carare, masam usor spuma cu degetele spre ceafa, fara a atinge zonele din spatele urechilor (Eu m-am dat cu crema in jurul fetei pentru a evita orice urma de vopsea). Continuam spre lungima firului de par si pe varfuri. Iar la sfarsit urmeaza partea care  imi place cel mai mult: masajul :). Masam parul cu miscari circulare adaugand o cantitate generoasa de spuma, pentru a acoperi tot parul. 

6. Dupa ce am terminat, asteptam 30 minute sa actioneze vopseaua :)

7. Apoi clatim parul bine de vopsea, il samponam si aplicam balsamul pentru stalucire

And....voila :) rezultatul final:




Puncte tari:
- se aplica usor (este prima oara cand ma vopsesc singura, deoarece pana acuma ma ajuta prietenul meu :))
- culoarea este intensa
- da o stralucire aparte parului 
- balsamul este foarte bun - descalceste parul instantaneu si il lasa foarte catifelat
- miroase frumos, are o tenta de capsuni
- un tub ajunge si pentru par lung
- pana in prezenta m-am spalat pe cap de vreo 5-6 ori si vopseaua nu a curs deloc si nici nu s-a decolorat parul :)

Puncte slabe: 
- trebuie sa aveti grija ce nuanta va alegeti, deoarece poate sa difere de cutie. Am citit ca unele fete s-au trezit cu o nuanta total diferita fata de nuanta indicata pe cutie. La mine nu exista acest risc, deoarece mi-am ales saten inchis si stiam exact cum va rezulta culoarea. Ca sa evitati orice surpriza, cautati review-uri pe net despre culoarea aleasa, poze reale, iar daca nu vreti sa renuntati la culoarea parului si sa nu va treziti cu alta nuanta, atunci nu incercati singure acasa :D (lucru valabil pentru orice vopsea). Eu personal m-am vopsit doar acasa, cu ajutorul prietenului si nu am avut probleme (dar la nuante inchise este mult mai simplu).

Oricum, vopsitul cu Palette Mousse Color a fost foarte distractiv si rapid :). Trebuie sa recunosc ca a fost prima data cand m-am vopsit singura :D. Pana acuma ma vopsea prietenul meu, iar eu il ajutam cu cararile ;)), dar acuma m-am descurcat singura singurica si pot spune ca a fost foarte bine :D. In 45 minute, cu tot cu timpul de actionare, aplicare vopsea si spalat pe cap am scapat :). Culoarea rezultata este foarte intensa, stralucitoare, iar parul are un aspect sanatos si matasos. 
Daca vreti sa va vopsiti singure si fara efort va recomand cu placere Palette Mousse Color :)

La sfarsit sa va mai arat cateva poze before and after :) and my new haircut

Before

After 

Siiiiii, m-am tuns :D
De mult vroiam sa fac acest pas (nu m-am mai tuns de 6 luni :))) si  am vrut o schimbare. Din parul meu lung pana la mijlocul spatelui, tuns in scari, am decis sa-l indrept si sa-l scurtez :D. Sunt foarte incantata de rezultat, parca ma face mai tanara :)). Intre mine si parul meu era o lupta love/hate :)) cand imi placea cum sta in scari, cand imi venea sa-l iau la bataie. Si aveam atat de multe idei de coafuri, care nu mergeau la parul meu tuns in scari  :(. Asa ca m-am "enervat" si am facut acest pas decisiv :) Chiar si stilista m-a intrebat de trei ori daca sunt sigura, ca sa nu regret dupa :) Dar nu regret absolut nimik :D. Dupa par si dupa unghii nu trebuie sa plangi, deoarece cresc la loc ;))




Cum vi se pare vopseaua Palette? Ati incercat-o? Daca da, atunci ce nuante? 
Cum ma prinde aceasta vopsea, nuanta 300 - saten inchis, dar si noua tunsoare? :) 
Astept cu nerabdare comentariile si parerile voastre :*

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Culoarea 850, blond auriu, nu iese in niciun caz blond. Nu faceti prostia asta. Dupa o decolorare in urma cu ceva timp, am vrut sa-mi mentin culoarea parului cu ceva care nu-l va afecta. Si am ales culoarea ,,blond auriu". Acum sunt satena. Mi-am facut programare maine la vopsit si este un cosmar. Succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt extrem de suparata. Am avut par deschis, mi-am cumparat nuanta 600 Blond inchis, si acum sunt neagra. Era sa mor cand m-am vazut in oglinda. Nici nu stiu ce sa ma fac. Cred ca ar trebui sa depun o plangere la Protectia consumatorilor.

    RăspundețiȘtergere

Articole apreciate