Review: Palette Mousse Color - dupa 4 saptamani

duminică, ianuarie 15, 2012

Si au trecut patru saptamani de cand m-am vopsit, iar culoarea s-a pastrat la fel de frumoasa. Oricum era necesara o completare a acestui articol. Ce-i drept, s-a mai dus putin din intensitate si stralucire, dar si-a pastrat esentialul, ceea ce ma bucura foarte mult. Cu siguranta o voi cumpara si pe viitor, deoarece este prima vopsea de par incercata  pana in prezent care si-a pastrat stralucirea si dupa patru saptamani. 

Ce pot sa va spun este ca o recomand, dar nu ma pot pronunta decat in privinta nuantei de par incercate de mine, respectiv 300 saten inchis. Atunci cand va vopsiti cu nuante inchise, cel mai simplu si rapid este sa o faceti singure acasa, iar acest lucru se poate face deosebit de simplu cu Palette Mousse Color. Nu mai pun la socoteala si ce economie faceti :). Riscul sa nu nimeriti nuanta potrivita este destul de mic.

DAR daca sunteti adeptele nuantelor de blond, trebuie sa aveti foarte mare atentie la nuantele alese (daca va vopsiti singure), deoarece multe fete s-au plans ca a rezultat o nuanta total diferita de cea afisata pe cutie - lucru care s-a intamplat atat la Palette Mousse, cat si la alte marci de produse. Cel mai bine este sa cautati poze reale cu persoane care au testat deja vopseaua, sa intrebati prieteni, rude, cunostinte. Oricum trebuie sa aveti in vedere si faptul ca textura parului difera de la om la om si pot exista diferente. Tot ce trebuie sa faceti este sa va gasiti nuanta potrivita :)
Acuma sa va prezint cateva poze cu etapele de vopsire

Dupa cum stiti, asa era inainte de vopsire

Imediat dupa ce m-am vopsit


Dupa doua saptamani

 

Dupa patru saptamani, poze facute in aceasta seara, dupa ce m-am spalat pe cap

  


Dupa cum se observa si in poze, culoare s-a mentinut foarte bine. Eu ii acord un calificativ pozitiv acestei vopsele, dar numai pentru nuanta mea. Oricum sunt de parere ca ar trebui sa mai lucreze la nuantele deschise pentru a corespunde culorile. Daca Palette ar face acest lucru, atunci ar castiga foarte mult teren. 
Nota mea este 9/10 

 Ce parere aveti despre aceasta vopsea? Ati incerca Palette Mousse Color pe viitor?

V-am pupat si va doresc o seara placuta si un inceput sa saptamana productiv! :*

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate