Review: Apidermaliv - Crema pentru fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea

marți, ianuarie 17, 2012

Astazi este timpul sa continuam seria review-urilor la gama Apidermaliv. Urmatoarea pe lista este....


Ce spun ei:
Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare.
Ingrediente: 

Ce spun eu:
Este o crema foarte grasa, care se poate folosi doar seara inainte de culcare. Am incercat sa o folosesc de cateva ori si ziua, dar intra prea greu in piele, asa ca am renuntat. Eu o aplic seara inainte de culcare, iar a doua zi tenul este foarte hidratat si unifomizat. Dar, avand in vedere ca este atat de grasa, iar tenul meu este si el pe alocuri gras, ma trezesc cu fata "transpirata". Oricum, acesta nu este un incovenient, deoarece folosesc o lotiune tonica si devine perfect. Deoarece contine miere de albine, mi-a diminuat si cateva semne lasate de cosuri :).



Aici se poate observa cel mai bine cat de grasa este crema :)


Puncte tari:
- este foarte hidratanta si emolienta
- miroase a natural :) si este formata doar din ingrediente naturale
- mi-a diminuat unele semne si cosuri
- uniformizeaza tenul si il lasa curat

Puncte slabe:
- se aplica greu din cauza texturei
- tenul luceste si a doua zi dupa aplicare
- nu este recomandat sa o folositi ziua inainte de plecare, deoarece intra foarte greu in piele


Concluzii:
Chiar daca este o crema grasa si unele persoane se sperie de acest lucru, daca o folositi doar seara este chiar perfecta, pentru orice tip de ten. Hraneste si hidrateaza tenul, iar acest lucru este absolut necesar pe timp de iarna. Eu va recomand cu caldura produsele Apidermaliv, pentru ca sunt naturale, ieftine si bune :). 


Nota: 9/10
Denumire produsCrema pentru fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea
FirmaComplex Apicol Veceslav Harnaj
Pret: 9,13 RON
Gramaj: 40 g
Il puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://magazin.complex-apicol.ro/
- din magazinele proprii: http://complex-apicol.ro/contact/filiale.html
- din farmacii sau alte magazine
*produsul a fost primit de la Complex Apicol Veceslav Harnaj


Ati utilizat aceasta crema? Ce efecte a avut?

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate