Nail Art: The moon in a winter night

miercuri, decembrie 07, 2011

Buna ♥! Ce mai faceti? Eu am mesterit un mic modelas, facut mai mult in joaca. Nu este perfect executat, dar mie tocmai asta imi place la el - imperfectiunea si joaca cu care a fost realizat. Este vorba despre un peisaj de poveste intr-o noapte de iarna, cu accept pe minunata luna deasupra casutelor ascunse printre braduti.






Baza a fost oja Classics Glamour 168, care nu este prea grozava. Culoarea este putin cam spalacita. Un singur strat este transparent de tot, iar in doua straturi abia daca acopera bine si uniformizeaza. Probabil ar fi trebuit sa dau trei straturi, dar deja erau prea multe. despre rezistenta nu ma pot pronunta in mod special, pentru ca la varfuri am pictat cu culori acrilice. Oricum nu sunt rprea incantata de aceasta culoare. In sticluta arata frumos, dar pe unghii e dezastru. 



Cum vi se pare modelul? :D Ati vrea sa fac un tutorial despre cum l-am facut? dar asta doar sambata sau duminica. Pentru ca in timpul saptamanii ajung la 17:30 acasa si deja e noapte :(
Ce nuante de albastru imi recomandati de la alte firme? Aceasta nu m-a impresionat :(

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate