Review: Cremă contur ochi anticearcăn cu ulei de cătină şi măsline Cosmetic Plant

miercuri, noiembrie 02, 2011

Sa continuam seria review-urilor Cosmetic Plant cu....


Ce spun ei:
"Hranitoare, hidratanta, regeneranta, crema ingrijeste pielea delicata din jurul ochilor. Uleiurile de catina, masline, samburi de struguri impruna cu vitaminele A, E si pantenol fortifica epiderma fragila si contribuie la reducerea progresiva a ridurilor si a liniilor fine. Peptidele purificate din soia si orez alaturi de oxidoreducteaza si extrasul de albastrele diminueaza cearcanele si pungile de sub ochi prin imbunatatirea microcirculatiei si consolidarea tesutului conjunctiv. Se aplica zilnic dimineata si seara in jurul ochilor pe pielea perfect curata, prin miscari usoare de masaj. Pentru demachiere se recomanda laptele demachiant vitamizant impreuna cu lotiunea tonica cu ulei de catina si masline. Crema vitaminizanta de zi si crema antirid cu ulei de catina si masline completeaza ingrijirea zilnica, pentru un ten neted, ferm si catifelat.
-Fara parfum, coloranti;
-Mirosul si culoarea specifice uleiului de catina"

Ingrediente: aici


Ce spun eu: 
Cel mai mult am fost curioasa sa vad efectele acestei creme. In consecinta am folosit aceasta crema in fiecare zi, atat dimineata, cat si seara. Imi place textura ei, faptul ca intra destul de repede in piele si nu este lipicioasa. Ce am putut constata este ca lasa pielea hidratata si parca aduce un pic de lumina in jurul ochilor. Nu ma pot pronunta daca reduce liniile din jurul ochilor, deoarece ar trebui utilizata o perioada mai lunga de timp pentru a observa acest lucru. Nici cu cearcanele nu prea am probleme ca sa stiu daca le reduce. O voi utiliza in continuare deoarece sunt multumita de rezultatele pe care le-am avut si de faptul ca nu m-au usturat ochii de la ea. Am si recomandat-o unei matusi si deja a cumparat-o :). Sunt curioasa ce efecte va avea si asupra ei.


Puncte tari:
- hidrateaza foarte bine
- intra repede in piele
- nu este lipicioasa
- nu m-au usturat ochii de la ea
- prețul accesibil 
- ofera luminozitate
- cantitate suficienta o perioada lunga de timp (avand in vedere ca este o crema specifica pentru ochi, cantitatea care se foloseste este foarte mica)

Puncte slabe:
- ambalajul - as fi preferat sa fie in tub cu pompita cum este crema de ochi cu Q10. Nu-mi plac cremele in cutiute :)


Concluzie: Dupa cum am spus, cel mai mult imi doream sa vad efectele acestei creme. Ce pot sa spun este ca a trecut testul. Mi-au placut rezultatele avute cu ea si o voi achizitiona si pe viitor! O recomand!



Nota: 8,75/10 
Denumire produsCrema contur ochi anticearcan cu ulei de catina si masline
Firma: Cosmetic Plant
Pret: 10,80 RON
Gramaj: 30 ml
O puteţi achiziţiona
- direct de pe site-ul http://www.cosmeticplant.com (la 6 produse sau mai multe aveti transportul gratuit prin curier)
- din diverse magazine sau farmacii 
*produsul a fost primit spre testare in cadrul campaniei Trender Cosmetic Plant*

*urmeaza review la crema de maini cu ulei de catina si masline*

Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate