Review unt pentru corp handmade Reverto - Organik.ro

joi, octombrie 06, 2011

Buna fetelor!

Din gama produselor de la Organik.ro, am avut posibilitatea sa testez si untul de corp handmade Chocolat, care este o minunatie de crema, cu un miros atragator de ciocolata.

Unt pentru corp handmade Chocolat - REVERTO 



Descrierea de pe site:
O consolare ultra emolienta cu aroma senzuala de ciocolata.

Aroma ciocolatie usor vanilata este o combinatie dulce a untului de cacao brut, neprocesat si uleiurilor infuzate cu boabe de Vanilie Bourbon; mangaietoare, senzuala, exotica si delicioasa.
O combinatie de unturi si uleiuri bogate in antioxidanti naturali, care previn deshidratarea pielii si intensifica regenerarea. 
Untul de cacao este considerat hidratantul supream si este folosit pe scara larga in industria cosmetica, in special in produsele pentru prevenirea sau atenuarea vergeturilor.
Fabricarea manuala, folosind uleiuri vegetale din loturi diferite, poate aduce produsului variatii minore de culoare.

Ingrediente: Unt cacao brut neprocesat, ulei struguri, ulei nuca, ulei cocos, vanilie (Vanilla planifolia), vit. E

           Ce spun eu:
           Cand am deschis prima data cutia, mai aveam putin si-l mancam :D Are un miros exceptional de ciocolata. Am folosit produsul in fiecare seara si ma declar complet multumita de el. Hidrateaza si catifeleaza pielea foarte bine, parfumand-o cu un miros mirific de ciocolata. Imi place ca este semisolid la temperatura camerei, iar in contact cu pielea se lichefiaza usor si se intinde foarte bine. Nu lasa pielea grasa, cum am patit cu alte unturi de corp.

           Concluzia mea: Am devenit fan al produselor 100% organice. Sunt foarte bune pentru corp si le recomand din suflet J. Produsul are 150 g si il puteti gasi AICI, pretul sau fiind de 40 RON (TVA inclus). De asemenea se poate prepara si acasa, daca avem ingredientele necesare :)






*Aceasta este parerea mea proprie si personala dupa utilizarea produsului. Poate sa nu corespunda cu alte pareri, deoarece cu totii suntem diferiti si reactionam in alt mod. 

Hugs and kisses
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate