Review exfoliant pentru corp - Organik.ro

joi, octombrie 06, 2011

Buna dragele mele! V-am pregatit un review la  exfoliant pentru corp cu sare marină, aloe vera şi uleiuri esentiale parfumate -  Bioearth de la Organik.ro pe care am avut ocazia sa-l testez.


Descrierea de pe site:
Este un amestec 100% natural de aloe vera, sare marina, uleiuri esentiale si uleirui vegetale cu proprietati exfoliante. Curata pielea in profunzime, inlaturand stratul de celule moarte si revitalizeaza intregul corp. Pielea terna sau unsuroasa devine moale si tonifiata. Utilizat pe pielea matura cu semne de imbatranire, are un usor efect de peeling, inlaturand celulele imbatranite. Utilizat cu regularitate saptamanala, exfoliantul imbunatateste actiunea cremelor si tratamentelor corporale.
Principii active: sare marina, uleiuri vegetale (limba mielului, jojoba, migdala dulce), uleiuri esentiale (bergamota, lamaie, portocala, ienibahar, scortisoara, schinduf coacaz negru),  extract de aloe vera organica. Nu contine uleiuri minerale, SLS, SLES, PEG, EDTA, parabeni, coloranti.
Produs certificat BIO AIAB/ICEA.
Ingredientele le gasiti pe site.

            Ce spun eu:
            Initial am folosit produsul pe pielea uscata, inainte de dus, pentru a avea o exfoliere mai intensa, iar efectul dupa clatire a fost pur si simplu de necrezut. Pielea a fost foarte catifelata, fina, de nu-mi venea sa cred. Este perfect in aceasta perioada, cand trecem de la iarna la primavara si trebuie sa punem sangele in miscare.
Am zis totusi sa incerc si o exfoliere mai delicata, si anume sa folosesc produsul pe pielea umezita in prealabil. Exfolierea este intradevar mai delicata, produsul aluneca mai usor pe corp, dar efectul este acelasi, o piele si o senzatie perfecta.
           Primele doua saptamani am folosit produsul de 2 ori pe saptamana, iar acuma il folosesc o data pe saptamana, deoarece deja se simte diferenta, circulatia sangelui este mai buna, iar pielea adora acest produs :D.
            Pachetul este format din 5 pliculete, avand fiecare 40 g. Eu am folosit un pliculet pentru 2 utilizari, deoarece cantitatea este destul de mare si imi ajunge numai bine pentru doua utilizari (fara sa ma zgarcesc la produs ;)). Mirosul este placut, mie imi place, este o combinatie de sare marina cu uleiuri esentiale.

           Concluzia mea: Este un produs foarte bun! Nu am crezut ca poate avea un efect atat de benefic si il voi mai reachizitiona cu siguranta. Iar faptul ca este organic si nu contine parabeni, coloranti si alte minunatii, imi da o stare de incredere deplina.
Il puteti gasi AICI, pretul sau fiind acceptabil, de 36.9 RON (TVA inclus).












You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate