Remediu impotriva racelilor - catina si ridichea neagra

joi, octombrie 27, 2011


In aceasta perioada a anului este foarte uşor sa răcim si sa colecționăm diverse viroze :(. Eu răcesc de fiecare data când se schimba anotimpul, fie toamna, iarna, primăvara sau chiar vara. Bineînțeles ca am răcit si in aceasta toamna. Cred ca imunitatea mea este cam scăzută si ar trebuie sa ma concentrez mai mult pe intarirea acesteia. Am luat si pastile pentru răceala si tuse, dar tot nu mi-a trecut. Pana într-o zi când s-a enervat mama si a zis sa ne trecem pe tratamente "băbeşti" :D. Zis si făcut! 
Am luat doua tratamente naturale home made:
- sirop din ridiche neagra cu miere de albine pentru tuse
- cătina cu miere de albine pentru imunitate

Cum se prepara siropul din ridiche neagra cu miere de albine pentru tuse

Aveți nevoie de:
- o ridiche neagra
- miere de albine sau zahar

Mod de preparare:
Se spală ridichea. Se taie in doua. Se face o scobitura cu un cuțit, iar înăuntru se adaugă miere (sau zahar) pana se umple. Eu am luat cu bucățile din mijlocul ei si le-am pus într-un castronel cu zahar (în prima zi am folosit zahar, dar apoi am pus miere deoarece este mult mai buna). Se lasă la macerat in jur de 12 ore. Apoi se bea siropul format cu înghițituri mici de 3-4 ori pe zi. Are gust dulce, plăcut. Când se termina siropul, puneți din nou miere. Deoarece se acumula destul de mult sirop, eu il strângeam într-o sticluță si beam din ea in fiecare zi. Dintr-o ridiche am acumulat aprox. 300 ml, care a fost suficient pentru câteva zile. Dacă aveți nevoie de mai mult, atunci puneți mai multe ridichi la macerat. 


Efect: Tusea s-a diminuat considerabil si am început să mă simt mult mai bine. Dacă știam eu ca are acest efect nici nu ma mai oboseam sa ma tratez si cu pastile, care oricum nu au avut mare efect :(

Cum se prepară cătina cu miere de albine pentru imunitate

Aveți nevoie de:
- 1 kg boabe de cătină
- un borcan de miere de albine - aprox 200-300 ml

Mod de preparare:
Fructele se spală foarte bine, se lăsăm să se usuce, să nu mai aibă deloc apă şi se curăţă de ţepi. Apoi se pasează cu blenderul sau furculiţa (dacă nu aveți blender) şi se pun în borcane. Deasupra se toarnă mierea de albine, se amestecă uşor şi se lasă la macerat 7 zile în frigider. Din când în când se mai amestecă compoziția. După ce au trecut cele 7 zile, începem şi luam câte o linguriță în fiecare zi pe stomacul gol. Este recomandat să luam mai multe luni zilnic pentru a ne întări imunitatea. Are un gust dulce-acişor, puţin astringent, dar suportabil, cu care te înveți. Eu am încredere că va funcţiona si vă voi povesti după câteva luni dacă mai răcesc aşa frecvent. 

Efect: garantează întărirea imunității şi rezistență împotriva răcelilor.

Ce tratamente băbeşti aţi folosit şi care au dat rezultate? Aceste două tratamente le-aţi încercat? ce părere aveti? :D

Hugs & kisses
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate