Prima mea campanie Trender - Cosmetic Plant

joi, octombrie 13, 2011

Buna dragele mele!
Dupa cum probabil ati auzit, a inceput campania Trender de la Cosmetic Plant, iar eu am fost una dintre cele 100 de persoane care vor testa produsele Cosmetic Plant.

Sa va arat ce am primit:



Nu este primul meu contact cu produse de la Cosmetic Plant, iar crema de maini deja am testat-o si mi-a placut. Acuma cateva luni am mai facut o comanda de produse de la Cosmetic Plant si am fost destul de multumita de ele, dar va voi vorbi cu alta ocazie despre produsele cumparate. 
Cel mai mult sunt curioasa de crema anticearcan si ce efecte va avea. Demachiantul l-am incercat deja si pot spune ca mi-a curatat tenul binisor, dar mai multe detalii voi da dupa ce il voi mai folosi o perioada suficienta.

Voi ce parere aveti despre produsele de la Cosmetic Plant? Ce produse ati mai incercat? Ce impresie v-au lasat?

Hugs & kisses
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate