Nail Art - Simple little flowers

marți, octombrie 18, 2011

De cand am vazut la Andayn cat de frumoase si delicate sunt modelele mai simple si numai pe doua unghii maxim, am zis sa incerc si eu :) Chiar nu mai aveam chef de modele incarcate. I just want something simple for now on :)

Noua mea achizitie - oja Golden Rose Paris 115 




Nu incercati ca mine: sa va dati cu base coat, 2 straturi de oja si top coat si in 15 min sa va bagati in pat :D
se vad urmele lasate...



Mi-am mai achizitionat: 
Flormar Good Bye Cuticle 


Flormar - 4 in 1 complete care


Le voi face un review dupa ce le voi folosi vreo 2 saptamani, sa vad cum se comporta.

Ati incercat tratamente Flormar? Ce recomandari mai aveti pentru mine? Ce parere aveti despre modele mai simple? Nu sunt mai cute si delicate? :D

Hugs & Kisses
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate