DIY - suport pentru oje

joi, octombrie 13, 2011

Intrucat pasiunea mea este pictatul pe unghii, am nevoie si de un loc special pentru a-mi depozita toate ojele, instrumentele si tot ce este legat de unghiute. Acuma cateva luni, am vazut un suport absolut perfect pentru oje, la scumpa Kory. Daca vreti sa vedeti cum se construieste, intrati pe blogul ei si urmati instructiunile :D - http://korynails.blogspot.com/2011/02/suport-pt-depozitarea-ojelor.html

Eu am luat schita de pe blogul ei si i-am inmanat-o unchiului meu, care a fost foarte dragut si mi-a facut acest suport. Sa va arat cateva poze cu el :D (din entuziasm am uitat sa fac poze cu el gol)






Si asa arata la locul lui in dulap 



Nu detin o colectie extraordinara de oje, nu am nici multe, nici scumpe (cea mai scumpa este de la China Glaze si a fost castigata la un concurs :D). Mai vreau foarte multe culori sa-mi cumpar, dar asta cu timpul. Daca ati zarit vreo oja interesanta si vreti sa-i fac un swatch, let me know ;)

Hugs & kisses
Mad@

You Might Also Like

0 comentarii

Articole apreciate